Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu

divendres, 20 de maig del 2016

A 5:08 per Biblioteca Antoni Pous a
És un llibre que m'ha agradat molt, és molt bo. Crec que el més important del llibre no és l'argument sinó els sentiments del protagonista, com se sent, com es rebel·la contra el món...
Vaig decidir llegir el llibre perquè l'esmenten en el llibre "Mentida" de Care Santos, en el qual parlaven sobre en Holden (el protagonista), i em va interessar, encara que el títol no em va acabar de agradar.
Mentre llegia, intentava buscar la relació entre el títol amb el llibre, però no la vaig trobar fins que gairebé el vaig acabar.
És un llibre que enganxa, malgrat que la manera en què parla en Holden no m'ha acabat d'agradar, perquè repeteix molt algunes paraules, però a part d'aixó, crec que és un llibre bo, el recomano!
Ikram Zhori (4t ESO)

Penso que aquest llibre explica la història d'un noi, que és força normal.
Com l'Ikram diu l'interessant del llibre són els sentiments i les formes de veure el món d'en Holden. Aquest personatge m'encanta, diu veritats com pedres i sembla com si l'escriptor fos el propi personatge per la seva forma d'expressar-se.
És un llibre molt recomanable sobretot si t'agraden històries senzilles però que et fan reflexionar i riure en alguns moments. Enganxa força encara que jo m'esperava no poder treure els ulls del llibre per les bones crítiques del llibre. Però d'aquesta obra en particular crec que aquest enginy d'en Holden és el que fa que el llibre sigui una joia per a molts.
Clàudia Molas (4t ESO)